جک درب پارکینگ فک مدل FAAC 402 SBS

فروشنده: جواد گنجی
گارانتی ۱۸ ماهه ایگالند
موجود در انبار ایگالند
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
جواد گنجی
(عضویت: 1400-09-04)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی

تماس بگیرید

توضیحات

نوع محصول جک پارکینگ
کشور سازنده ایتالیا
برند سازنده فک
مدل 402 SBS
ولتاژ جک یا موتور 220 ولت
کاربری جک باوزیی (تک لنگه), بازویی (دو لنگه)
نوع جک الکتروهیدرولیک (بازویی)
قدرت هر لنگه 400 کیلوگرم
عرض لنگه درب 3 متر
اندازه کورس هر جک 280میلیمتر
سیکل تردد پر تردد (40 بار در ساعت)
خروجی قفل برقی دارد
قابلیت برق اضطراری ندارد
دمای کارکرد -30 تا +70 درجه سانتی گراد
کلاس حفاظت IP55
مقدار گارانتی 36 ماه

بررسی اجمالی جک درب پارکینگ فک مدل FAAC 402 SBS

جک درب پارکینگ فک مدل FAAC 402 SBS ایتالیا دارای دو عدد موتور 220 ولت است که دارای قدرت 4000 نیوتن می باشد. با توجه به قدرت این جک درب پارکینگ مناسب برای درب های سنگین با وزن هر لنگه درب 400 کیلوگرم و عرض هرلنگه درب 3 متر مناسب می باشد. این سیستم برای درب هایی که تردد آنها 55 مرتبه در ساعت می باشد ایده آل می باشد . در مکانهایی که تردد درب نسبتاً بالا است و عرض درب و وزن درب زیاد است این سیستم درب اتوماتیک بسیارمناسب می باشد.کاربری این سیستم هم خانگی و هم صنعتی می باشد. این جک با توجه به کورس حرکتی بالا قادر است درب ها را تا زاویه 110 درجه باز کند.

مزایای:

مناسب درب هایی به وزن حدااکثر هر لنگه 400 کیلو گرم، مناسب درب هایی به طول حداکثر هر لنگه 3 متر (نیاز به نصب قفل برقی)،  تعداد تردد 55 مرتبه در ساعت، بازویی الکتروهیدرولیک-تلسکوپی، 230 ولت و دو سرعته، کورس حرکتی ، میلیمتر 280، 30- الی 50+ درجه سانتیگراد و درب دولنگه بدون نیاز به قفل برقی از قابلیت های جک پارکینگی فک می باشد.

با دو عدد ریموت فابریک جک فک می توان فرمان باز و بسته شدن به این جک صادر نمود.

از لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی این جک درب پارکینگ FAAC  به کار می رود، می توان به لیست زیر اشاره داشت:

  • جک بازوریی دو عدد
  • ریموت فابریک
  • فلاشر
  • چشمی
  • دفترچه راهنمای نصب
  • متعلقات نصب

این محصول دارای گارانتی 4 ساله که به همراه کارت گارانتی هولوگرام داری به کلیه مشتریان ارایه می شود. خریداران محترم جهت استفاده از ضمانت محصولات خریداری شده خود می توانند طبق دستورالعمل و شرایط مندرج در پشت برگه ضمانت نسبت به رفع مشکلات احتمالی و یا استفاده از گارانتی محصولات خود اقدام نمایند.

کمپانی فک ایتالیا یکی  از معتبر ترین کمپانی ها در ساخت انواع مدلهای درب اتوماتیک است از جکهای دربهای دولنگه گرفته تا جک ریلی پارکینگ، زیر سقفی و شیشه ای . محصولات این شرکت را می توان از بهترین و بی نقص ترین محصولات در بازار دانست که با گارانتی 4 ساله می توان اطمینان کمپانی سازنده را از محصولاتش متوجه شد. اما در ایران مدلهای فک به عنوان سیستم درب اتوماتیک بسیار لوکس شناخته می شود که برای ساختمانهایی با تردد بسیار بالا و یا دربهایی با وزن بسیار زیاد استفاده می شود. البته این دید را می توان از آنجایی دانست که ، فک بیشتر مدلهایش را هیدرولیک عرضه کرده و مدلهای هیدرولیکی استهلاک کم و قدرت زیاد را دارا می باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک درب پارکینگ فک مدل FAAC 402 SBS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: