دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A

فروشنده: جواد گنجی
گارانتی ۱۸ ماهه ایگالند
موجود در انبار ایگالند
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
جواد گنجی
(عضویت: 1400-09-04)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی

تماس بگیرید

توضیحات

نوع محصول دوربین مداربسته
کشور سازنده چین
برند سازنده داهوا (آیمو)
مدل DH-HAC-HFW1400TP-A
نوع دوربین مداربسته بولت
رزولوشن تصویر 4 مگاپیکسل
وضعیت حافظه بدون حافظه
انتقال تصویر (قابلیت اتصال به WIFI) ندارد
دید در شب دارد تا 30 متر
ارتباط دو طرفه صدا ندارد
قابلیت ضد آب دارد
اتصال به پاور بانک ندارد
قابلیت برق اضطراری بدون برق اضطراری
مقدار گارانتی 24 ماه

نگاهی جامع به دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A یکی از ساده‎‎‎‎‎‎ترین و در عین حال کاربردی‎‎‎‎‎ترین محصولات سری Light (لایت) کمپانی داهوا است. برند داهوا با ارائه محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسب توانسته است در بازارهای فروش جهانی به یک برند شناخته شده تبدیل شود. این کمپانی در ساخت دوربین‎‎‎‎‎های مداربسته خود از فناوری‎‎‎‎‎‎‎ و تکنولوژی‎‎‎‎‎‎‎‎های به روز استفاده می‎‎‎‎‎‎کند که یکی از مهم‎‎‎‎‎‎ترین آن‎‎‎‎‎‎‎ها تکنولوژی HDCVI است که منحصرا در اختیار کمپانی داهوا است. با استفاده از این تکنولوژی می‎‎‎‎‎توان تصاویر HD را بر بستر آنالوگ ارائه داد که از مهم‎‎‎‎‎ترین مزیت‎‎‎‎‎‎های آن کاهش هزینه‎‎‎‎‎های جانبی و در نهایت کاهش قیمت نهایی محصول است.

طراحی ظاهری دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A بسیار ظریف طراحی شده است که به دلیل بدنه‎‎‎‎‎‎ای استوانه‎‎‎‎‎‎ای شکل در دسته دوربین‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مداربسته بولت قرار می‎‎‎‎‎گیرد. این دوربین در اندازه 161.9×69.8×69.8 میلی‎‎‎‎‎‎متر و با 220 گرم وزن طراحی و تولید شده است که به دلیل داشتن فیزیک کوچک فضای کمی را برای نصب اشغال می‎‎‎‎‎کند و به راحتی بر روی سقف و یا دیوار قابل نصب است. از این دوربین مداربسته می‎‎‎‎‎توان در فضای داخلی ساختمان استفاده کرد و به دلیل داشتن بدنه‎‎‎‎‎ای بسیار مقاوم برای استفاده در فضای خارجی ساختمان نیز مناسب است. این بدنه به گونه‎‎‎‎‎ای طراحی شده است که در برابر هرگونه ضربه، تغییرات آب و هوایی، شرایط نا مساعد جوی، نفوذ آب و گرد و غبار کاملا مقاوم است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: