دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P

فروشنده: جواد گنجی
گارانتی ۱۸ ماهه ایگالند
موجود در انبار ایگالند
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
جواد گنجی
(عضویت: 1400-09-04)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی

تماس بگیرید

توضیحات

نوع محصول دوربین مداربسته
کشور سازنده چین
برند سازنده داهوا (آیمو)
مدل DH-HAC-B2A51P
نوع دوربین مداربسته بولت
رزولوشن تصویر 5 مگاپیکسل
وضعیت حافظه بدون حافظه
انتقال تصویر (قابلیت اتصال به WIFI) ندارد
دید در شب دارد تا 20 متر
ارتباط دو طرفه صدا ندارد
قابلیت ضد آب دارد
اتصال به پاور بانک ندارد
قابلیت برق اضطراری بدون برق اضطراری
مقدار گارانتی 24 ماه

نگاهی جامع به دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P یکی از با کیفیت‎‎‎‎‎‎‎ترین دوربین ‎‎‎‎‎های مداربسته موجود در بازار است که با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به دوربین‎‎‎‎‎های هم سطح خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در دسته دوربین ‎‎‎‎‎‎های مداربسته نیمه حرفه‎‎‎‎‎‎ای قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این دوربین مداربسته، بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گیری از تکنولوژی پیشرفته HDCVI است که منحصرا در اخیار کمپانی داهوا است. این تکنولوژی تصاویر HD را بر بستر آنالوگ ارائه می‎‎‎‎‎دهد که باعث کاهش هزینه‎‎‎‎‎های جانبی محصول و در نتیجه کاهش قیمت نهایی محصول می‎‎‎‎‎شود. از این دوربین می‎‎‎‎‎توان جهت افزایش امنیت محیط و همچنین کنترل محیط اطراف استفاده کرد.

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P از نظر طراحی ظاهری در دسته دوربین‎‎‎‎‎ های مداربسته بولت و یا استوانه‎‎‎‎‎‎ای شکل قرار می‎‎‎‎‎گیرد. جنس بدنه این دوربین از فلز آلومینیوم است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و در دمای 40- تا 60+ درجه سانتی‎‎‎‎‎‎‎گراد و تا رطوبت 90 درصد به خوبی عملکرد خود را حفظ می‎‎‎‎‎کند. همچنین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به محفظه داخلی دوربین کاملا مقاوم است. این دوربین مداربسته در ابعاد 70 × 70 × 150 میلی‎‎‎‎‎متر و با 240 گرم وزن طراحی و تولید شده است و بدنه آن را با یک رنگ سفید ضد زنگ پوشش داده‎‎‎‎‎‎اند که باعث افزایش مقاومت این دوربین مداربسته در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: